Zgłoś problem lub usterkę

Mirzec

 

Mieszkańcy gminy Mirzec mogą już zgłaszać usterki i awarie za pomocą aplikacji Android oraz na stronie: www"System Zgłaszania Obywatelskich Potrzeb", która dostępna jest poprzez zakładkę na stronie internetowej Urzędu Gminy Mirzec. 

O uruchomieniu tej wygodnej aplikacji, umożliwiającej szybkie i łatwe przekazanie informacji na temat wszelkich zdarzeń, szkód i potrzeb wymagających interwencji służb, zdecydował wójt Mirosław Seweryn. Chciał w ten sposób ułatwić mieszkańcom kontakt z urzędem w Mircu i przekazywanie informacji o bieżących potrzebach.

Główne zadanie systemu to obsługa zgłoszeń wprowadzonych do Systemu Zgłaszania Obywatelskich Potrzeb (SZOP) przez mieszkańców. W ten sposób urząd jest informowany o na przykład awarii oświetlenia, potrzebie odśnieżenia drogi, wykoszenia poboczy, naprawienia nawierzchni drogi, ustawienia znaków drogowych.

- Obsługa systemu SZOP dla użytkownika jest darmowa, a korzystanie z aplikacji w telefonie czy poprzez stronę www łatwe i przejrzyste. Aby poinformować służby o problemie, który czeka na rozwiązanie, wystarczy posiadać smartfon, komputer czy tablet z dostępem do Internetu. Po wejściu na stronę www lub otworzeniu aplikacji należy utworzyć nowe zgłoszenie, następnie określić jego rodzaj, zaznaczyć go na mapie gminy, dodać krótki opis czego dotyczy problem. Można też zamieścić zdjęcia. Zlecenie otrzyma status "Nowe" i będzie widoczne dla osoby, która ją zgłosiła i pracowników Urzędu Gminy w Mircu - czytamy w komunikacie Gminy Mirzec.

System dla gminy Mirzec dostępny jest pod adresem internetowym:

www.e-potrzeby.pl/Mirzec

(zaz)

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ