reklama

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

W numerze

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

W ramach projektu "Otwarta firma - Biznes przy tablicy" uczniowie ZSZ nr 2 spotkali się z praktykami biznesu. Bezpośrednio od specjalistów poznali podstawy przedsiębiorczości.

obchodzony jest jednocześnie w 160 krajach, a celem tej międzynarodowej kampanii jest promocja świadomego rozwoju, aktywnej postawy wobec życia i podejmowania biznesowych inicjatyw. Jest również świętem osób, które nie boją się ryzyka i przełamują bariery.Także inspirowanie do odkrywania własnego przedsiębiorczego potencjału oraz stworzenie środowiska społecznego, które aktywnie wspiera przedsiębiorcze postawy i inicjatywy młodych ludzi. Ta wyjątkowa kampania gromadzi instytucje, firmy i szkoły działające wspólnie na rzecz rozwoju przedsiębiorczości.

Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych nr 2, realizując projekt Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości "Otwarta firma - Biznes przy tablicy", gościli w szkole Powiatowego Rzecznika Konsumentów, Marka Kamińskiego, prezesa Akademii Przedsiębiorczości, Michała Zatorskiego oraz przedstawicieli firmy PKC Group Poland: Annę Wróblewską oraz Mariusza Bugaja. Specjaliści i konsultanci przeprowadzili wykład omawiając nie tylko zagadnienia teoretyczne z podstaw przedsiębiorczości, ale też podzielili się umiejętnościami praktycznymi. Wzbogaciły one szkolną ofertę edukacyjną.

(K. K.)

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ