reklama

Platforma zakupowa – zapraszamy na spotkanie

Informator UM

Platforma zakupowa – zapraszamy na spotkanie

Urząd Miejski w Starachowicach od lipca 2017 roku wprowadził nową formę udzielania zamówień na zakupy i usługi, które będą teraz dokonywane poprzez Platformę Zakupową firmy OPEN NEXUS.

Zachęcamy przedsiębiorców i usługodawców do zalogowania się na platformie, która znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej naszego urzędu w zakładce "Platforma zakupowa". Skorzystanie z platformy zakupowej przyczyni się do transparentności i znacznie skróci procedury udzielania "małych zamówień", unikniemy bowiem tradycyjnych form korespondencji, oszczędzając w ten sposób czas i pieniądze.

Platforma zakupowa będzie dla Państwa również narzędziem promocji, gdyż Państwa firmy, znajdą się w katalogu dostawców, widocznym dla wszystkich użytkowników Platformy. Możecie więc Państwo liczyć na zamówienia nie tylko w Urzędzie Miejskim w Starachowicach.

Samo logowanie na platformie jest rzeczą prostą, program w sposób bardzo intuicyjny prowadzi użytkownika. Szczegółowe informacje na ten temat zawarte są w instrukcji stanowiącej załącznik do Zarządzenia Prezydenta Miasta Starachowice Nr 281/2017 z dnia 21 czerwca 2017 roku. Zachęcamy do zapoznania się z Platformą zakupową naszego Urzędu. Wszelkich informacji dotyczących zasad funkcjonowania Platformy Zakupowej udziela Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus, tel. 616 791 900.

12 lipca (środa) br. o godz. 9.30 w sali Olimpia Urzędu Miejskiego odbędzie się spotkanie informacyjne dotyczące zasad funkcjonowania i możliwości platformy zakupowej. Organizuje i przeprowadzi je firma Open Nexus – właściciel produktu Platforma Zakupowa. Przeznaczone jest głównie dla przedsiębiorców zainteresowanych korzystaniem z możliwości oferowanych przez platformę. W trakcie spotkania będzie również możliwość zadawania pytań do prowadzących. Zapraszamy.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ